Hakkımızda

Geçmişten, Geleceğe...

Değerli çalışanlarımız ve müşterilerimiz ;
YILDIZHAN olarak güvenilir personel taşımacılık hizmetinin temellerini 1976 yılında attık. O günden bugüne birçok yeniliklere öncülük etmek ve değişimlerin uygulayıcısı olmak için yola devam ediyoruz. Modern filomuz, deneyimli personelimiz, üstün hizmet ve kalite anlayışımızla iş dünyasının önde gelen temsilcileri tarafından tercih ediliyor olmanın haklı gururunu yaşıyoruz.
Zamanı kaliteli ve doğru kullanmak birçok kurumun öncelikli olarak dikkat ettiği hususların başında gelmektedir. Özellikle iş verimliliğini arttırmanın başına ulaşım gelmektedir. Günümüzde personel taşımacılığında firmaların en büyük sıkıntısı yaşanan zaman kaybıdır. Dünyanın gelişmiş ülkelerinde yapılan araştırmalar işe gidiş dönüş saatlerinin verimlilik açısından önemine dikkat çekmektedir.
Trafiğin yoğun yaşanmaya başlandığı bir metropol kent olma yolunda hızla ilerleyen Konya’da firma personellerini huzur içinde işlerine, evlerine, sevdiklerine taşımak bizim en önemli görevimizdir. Müşterilerimizin istek ve beklentilerini karşılayacak şekilde kendimizi sürekli geliştirmeyi ve yenilemeyi müşteri memnuniyetindeki hedefimiz olarak görmekte, araç filomuzu günün koşullarına uygun olarak her geçen gün yenilemekteyiz. Uzman kadromuz yönetiminde her gün 80 araçlık filomuzla yüzlerce personeli güvenliklerini ve konforlarını sağlayarak taşıyoruz.
Biz her zaman hizmet verdiğimiz kurum ve kişilerin her şeyin en iyisine layık olduğu düşüncesinden yola çıktık, ulaşımda mükemmelliği sağlamak ve sektördeki lider olmak amacındayız.
Ortaya koyduğumuz başarılı sonuçlarda emek ve katkılarıyla rol alan tüm çalışanlarımıza, iş ortaklarımıza ve müşterilerimize teşekkür ediyoruz.


110%

Koşulsuz Müşteri ve Yolcu Memnuniyeti

Hedefimiz